Grattis syster till körkortet! <3

Igår var jag på ön och det var riktigt roligt, jag träffade massa kompisar som jag inte hade träffat på länge. Den roligaste tisdagen på ön hitils.

Imorse när jag vaknade så kom sofia min syster upp till mitt rum och berättade att hon hade tagit körkort.
Jag är väldigt stolt över dig, nu är det bara att leta reda på en bra och billig bil.
Det roliga var att hon höll allting hemligt för oss om att hon skulle köra upp förra torsdagen och skriva idag.




Jag och Sandra var nyss och badade på badet med lisa. Men det var så mycket mygg och bromsar så vi gick hem.
Snart så ska vi dra och spela tennis, det var flera år sedan jag spelade tennis så man är nog inte så duktig, men ändå det är roligt.


Nu ska vi dra, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0