Äntligen så kan jag använda min dator igen!

Äntligen har jag fått tillbaks min dator! Så himla skönt. Idag var det prov i engelska och så var det uppspelning på musik och jag sjöng, hehe! Och det gick faktist jätte bra på engelska provet men det är synd att det gick piss på hörförståelsen förra veckan.. Men men, ja idag har jag inte precis gjort så mycket, när jag kom hem efter skolan så kollade jag in mitt rum direkt för vi håller på att göra om det, det kommer att bli asfint! 3 gråa väggar och fondväggen ska vara vit med svarta mönster på sen ska vi köpa nya prylnadssaker till mitt rum och hylla och mm. Sen i sommar så ska vi lägga nytt golv i mitt rum, det kommer att bli super fint! Sen efter att jag hade checkat in rummet så var jag tvungen att dra till träningen, det var väl en kul träning. Sen sprang jag hem och duschade sen så hjälpte joel mig med datorn så jag kom in på min sida igen, så nu är min dator tillbaka! TACK JOEL! Och sen var det mat och vi åt kyckling, potatis grattäng, vitlökssmör och sallad. Och nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik och så. Och jag ringde till min tränare idag och frågade när matchen var imorgon med a-laget och då sa han att dom inte behövde några mer personer till den matchen men nästa match så ska jag vara med på plus dom som inte är med imorgon. Så jävla drygt.. Men ikväll blir film som gäller.








Fortsätt gärna att läsa min blogg!



                                                                   
                                                                                                                                                                                                     // Simon

Kommentarer
Postat av: Anna

Shoho! ;D

2009-03-31 @ 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0