Jobbig dag, men den kan säkert bli kul!

idag var det en helt vanlig dag i skolan, förutom att vi hade matte prov, och jag fick vg. men jag ska försöka få mvg på nästa kapitel inom matten för det här var så svårt. Och på lunchrasten så kollade jag, sandra och elina på kung fu panda haha, as rolig film! men vi har inte kollat på hela. Efter skolan så stod jag utanför mitt hus och pratade med anton lite sen gick jag in och slog på datorn och hämtade glass med kolasås, mums! Och snart ska jag renskriva min so uppsats som ska lämnas in imorgon. Sen kl:17:00 har jag fotbollsträning. Jag ska nog tapetsera mina tapeter med mamma och sandra efter den. Men nu ska jag skynda renskriva uppsatsen innan träningen.

bilder kommer sen när jag åt glass och så kommer jag lägga ut bilder när jag badade.

Ha en bra dag alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0