Kort sen jag badade och åt glass!

Här kommer bilderna när jag badade.














  för låt för den suddiga bild, men jag orkade inte knäppa kort på det hela tiden för det var så svårt med ljuset, för om jag hade lampan på så blev det för ljust och om det var släckt blev det för mörkt, så jag höll en handuk framför lampan och då höll jag i handuken i ena handen och kameran i andra så det var lite svårt att få den bra, haha!















ledsen att  bilderna var suddiga men det var lite svårt att klättra på badkarlet och knäppa utan att nudda vattnet.
Lägger in finare bilder sen om jag har knäppt, sen ska jag fixa photoshop till min dator sen, då ska jag redigera några bilder så dom bild finare också
.






Här kommer bilderna när jag åt glass!















































Jag älskar verkligen kolasås, det är så jävla gott!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka fina bilder darling, särskilt dom på glassen. Tihi, du måste börja skriva om mig ju. Tihi, saknar dig. <3

2009-04-01 @ 01:05:01
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: Simon Olsen

tihi, tack! :)

ja jag ska göra det sen. :) <3

2009-04-01 @ 16:27:52
URL: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0