RENA HELVETTES DAGEN!




Den här dagen började bra men slutade som rena helvetet!
Att skilja på det som är verklighet och inte är svårt, men det är det man lär sig i livet.
Men det har jag inte lärt mig än, så det känns verkligen inte bra.
Jag skulle vilja skrika så högt jag bara kunde men då väcker jag hela kvarteret.
Jag är iallafall så jävla arg just nu! att mörda någon skulle kännas suveränt just nu!
Men det skulle jag ångra, nu ska jag försöka hela mig på något vis, men så här arg har jag aldrig varit förr!

Hoppas att ni har det bra iallafall...


det låter allvarligare än vad det är.





S

Kommentarer
Postat av: Beccaa,

vad här hänt?? :( <33

sakna dig, måste ses snart igen :* pussn

2009-05-23 @ 15:14:22
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

lät inge bra :(

2009-05-28 @ 16:03:53
Postat av: Anonym

/johanna

2009-05-28 @ 16:04:13
Postat av: Raaffe

Dude thats rough :/

2009-06-18 @ 12:19:00
URL: http://raaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0