- SKOLA!

Idag gick jag upp i en skaplig tid så jag skulle hinna duscha. Jag skulle egentligen skulle jag gå upp klockan 07.00 men det blev 07.50, det är skönt att sova! Just nu sitter jag i skolan och har håltimme 2 timmar men det har gått en stund så det är 1h och 20 minuter ungefär kvar tills spanskan börjar. Drygt!.. menmen, så kan det bli när man har ett drygt schema.. Sen när jag kommer hem så ska jag bara sitta ocg dryga lite vid datorn och slappa vid tv:n, skönt. Men sen när mamma kommer hem från jobbet klockan 16.00 så ska hon skjutsa mig till Elina för jag ska sova där så jag slipper åka dit så tidigt imorgon bitti för vi ska gå på New Moon! Sen så vet jag inge mer som jag ska göra i helgen.. Jag ska kanske till valbo och handla lite saker till rummet och en present till pappa för han fyller år snart. Jag plugga lite spanska nu så jag kan läxan bra.

Ett stort tack till johanna som har fixat min blogg så den är snygg och fräsch!

Ha det bra! CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0