MINNEN SEN SOMRAS!

Malin har åkt hem, sedan dess så har jag bara slöat vid tvn eller nej det har jag inte. Jag har egnat en bra stund vid spegeln också, jag testade mina solglasögon och lite smycken som jag brukar ha på våren/sommaren. Längtar som fan till snön försvinner och solen kommer fram så man kan börja använda sådana saker igen!


Den här bilden är från någon fest i sommras, det är jag och amanda på bilden om ni undrar. 




Dom här bilderna är från förra sommaren när vi var på Ön.

 




Den här bilden är när vi var på halloween fest i Karlholm. Det är Sandra (syrran) och jag.




Här är jag och Sofia (syrran) en av gångerna när vi var påväg till Ön.



Fy fan vad jag längtar till sommaren när man ser dessa bilder, längtar som fan till Ön. Men tyvärr så hade jag inte mer bilder för dom var på mitt minneskort som gick sönder.. Annars hade jag lagt ut massa på Clara också sen i somras men jag hittade inga.. För jag tog alla dessa från Facebook. Alla mina bilder är på ett usb minne och en annan dator just nu för tillfället bara för min dator är cp. Men sen när jag skaffar kamera nästa månad, då jäklar ska jag lägga ut bilder lite oftare.



Nu har jag tortilla chips med ost-smak, trocadero och kolsyrat vatten bredvid mig och snart så ska jag kolla på en film. Troligen så kommer min tv imorgon får vi hoppas, men det har varit något cp med leveransen verkar det som för jag har typ fått väntat 3 veckor nu.. Alltså när man har betalat leverans så den ska komma hem direkt till dörren så ska det väl inte behöva ta en månad! Men det kommer iallafall nu i veckan och då kommer det bli filmkväll ska jag bara meddela! Eller hur Elina? Nej nu ska jag leta efter vilken film jag ska kika på, skriver ett inlägg sen om vilken det blir, men jag ska inte ta någon så bra film för dom sparar jag tills min nya plattums-tv kommer! Ses snart då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0