MAN KANSKE SKA KOLLA PÅ LEJONKUNGEN NÅGON DAG?

Nej men nu är jag här igen, imponerande va? haha, nej men jag ska försöka blogga minst en gång per dag iaf och vi får se om jag lyckas. Idag har jag ätit god mat, kollat Merlin klockan 18.00, Riktigt bra program måste jag medge. Sen så har jag bara suttit vid datorn, snackat, kollat runt lite, lyssnat på musik och spelat en massa. Och nyss så läste jag Lydias och Linus konversation om Lejonkungen på facebook och gissa om man blev sugen på att kolla på den filmen eller! Men det får bli en annan dag för nu är klockan mycket och jag måste få min skönhetssömn haha, nejdå. Men jag vill inte vakna mitt på eftermiddagen imorgon. Nu ska jag sova, sleep well. Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0