What shall I do?

Höll nästan på att missa bussen när jag skulle till Tierp men mamma skjutsade mig till busshållplatsen så jag hann. På bussen så satt Zacke, han skulle också till tandläkaren. Vilket sammanträffande lixom haha, men iallafall så gick det bra hos tandläkaren, hon tyckte att jag hade riktigt fina tänder sa hon och det är ju bra! Så gav hon mig två flaskor munskölj tihi. När jag kom hem så åt jag glass sen så bäddade jag sängen och nu sitter jag här vid datorn och dunkar musik. Mamma ringde till NetOnNet och frågade varför inte min tv inte kom någon gång och så kollade dom upp det och sen så sa dom att dom hade typ tappat bort den i posten och lixom, hur fan kan man tappa bort en stor tv lixom, det skulle kunna vara troligt om det typ var en liten sak men en TV! Dom är ju störda. Men hoppas den kommer på lovet iallafall. Idag så har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Vi får se vad som händer av dagen. Adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0