American Pie 7 - The Book of Love

Nyss så kollade jag på American Pie 7 - The Book of Love och den var inte specillt bra. Den var inte ens hälften så bra som dom andra American Pie-filmerna. Och den nya Stiffler, haha! Han ska vi inte ens sncka om, haha vilket skämt asså! Han söög, seriöst man skrattade så jävla mycket bara för han var så jävla kass HAHA!










Nu ligger jag i min säng och smsar med Amanda. Saknar henne som fan, vi har inte träffats på evigheter..

Imorgon ska jag plugga som en dåre.. Bara för jag har 2 prov på tisdag och 1 prov på onsdag.. Inte alls kul.. Snälla sup min full så jag bara glömmer allt, pallar inte att gå och tänka på alla jävla prov.. Nej men något kul ska jag göra imorgon iaf och det är att träffa Amanda.


Hoppas ni haft en trevlig lördag, puss puss!


Kommentarer
Postat av: antoniafelice

vad glad jag är att du har börjat uppdatera! :) <3

2010-02-14 @ 15:15:09
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

Vet du, jag saknar dig också hjärtat. Saknar dig så att det gör en massa ont. ♥

2010-02-15 @ 00:44:09
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0