Legend of the Seeker

Har kollat på Legend of the Seeker idag, jag älskar det programet. Det började förra veckan och jag föll för den direkt. Så kollade jag på Let´s Dance och nu ligger jag i sängen och funderar på vilken film jag ska kolla på.

Här är lite bilder på Legend of the Seeker.

Om ni vill ladda ned avsnitt av Legend of the Seeker så kan ni ladda ned det här

Jag rekommenderar det verkligen!


 





Nu ska jag kolla på lite Paradise klipp på internet. För jag missade finalen.. Väldigt klantigt. Om ni vill gå in på TV6 hemsida så ni kan kolla på dom program ni vill se som ni har missat eller om ni vill se dom igen så kan ni gå in här.



Jag kanske skriver något mer sen efter jag har kollat klart. Cya!

Kommentarer
Postat av: jossan

thaha, jag missade typ dom 5 sista avsnitten xd så jag hoppade över 4 och kollade bara på finalen (aa' :D

2010-02-13 @ 17:15:48
URL: http://http//josanjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0