a hot bath

jag kom för en stund sen upp från ett varmt och skönt bad, fast det var inte så speciellt skönt på slutet för då blev man så svag i musklerna av värmen så jag gick ut på balkongen för att valka mig lite. Det var riktigt skönt må jag säga, det var inte så kallt som jag trodde det skulle vara att gå ut på balkongen mitt i natten i bara kalsonger haha.

Det är en sak som jag tycker är riktigt häftigt som jag måste säga haha, igår så hade jag 804 sidvisningar här på bloggen haha. Riktigt mycket! haha, men mycket av dom är ju av migsjälv när jag har fixat på bloggen men jag tyckte det var coolt ändå.

Nu har jag rätt ont i huvudet så nu ska jag gå ner och ta en huvudvärkstablett och en iskall läsk. Så ska jag slå igång filmen Hitta Nemo som jag laddade ned här om dagen sen. Jag somnade sist när jag skulle kolla på den så nu ska jag försöka passa på att hålla mig vaken genom hela filmen. Tycker att Hitta Nemo är en sån rolig film haha, tycker inte ni det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0