200 inlägg

Jag glömde säga att på förra inlägget så blev det 200 inlägg så det här blir mitt 201:a haha. Jag läste nyss på Ebbas blogg att hon skulle skriva labbrapport eller något och då insåg jag hur mycket jag har att göra. Ska plugga och göra massa saker på lovet. För det är väldigt jobbigt att tänka att man har så mycket att göra i skolan. Imorgon har jag 2 prov.. Ett prov i fysik som jag verkligen inte kan och ett i matte. Usch usch, men jag ska iallafall göra matteprovet, eller försöka rättare sagt. Imorgon så är det sista dagen i skolan sen är det påsklov! Men jag vet inte om det är så mycket att se fram emot för jag måste ändå plugga en MASSA, men det är iallafall skönt att bara ta det lugnt ibland. Nu ska jag gå ner och sätta mig vid matten och se om jag kan plugga lite. Tjingeling!


Här har ni en bild på mig i skolan.                     


Och en bild som visar hur mycket jag har att göra på lovet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0