snöbollskrig med frida

kom nyss hem från skolan, är helt jävla blöt om fötterna! det börjar ju bara bli slask ute nu, men det är bra, för snön ska bort! vill kunna se gräset ett litet tag till iaf. Har stått ute i regnet i 20 minuter med frida för hennes granne skulle komma med cigaretter men han hade glömt bort det haha. så man blev ju lite blöt, sen så slapp vi sista lektionen så jag och frida stack ut och hade lite snöbollskrig sen tog jag bussen hem. frida är bra rolig hon! nu är jag hemma och är varm om tårna, nej det är jag inte eller jag kommer iaf inte få vara det längre, för nu ska jag vara snäll och gå ut och hjälpa mamma sätta på vinterdäcken. lite bilder kommer senare när jag är jag är klar med bilen.

Kommentarer
Postat av: Beccaa,

du måste använda riktiga vinterskor unge!!!

du får allt skylla dig själv om du har vanliga tygskor eller vad det nu är som du går omkring i!!



blink blink ^^,

hhahah. (A)

2010-11-12 @ 16:49:22
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: johanna

älskar dig baby!!!!!

2010-11-12 @ 19:16:12
URL: http://lillajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0