snön kom alldeles för tidigt

idag har jag dessvärre inte bloggat så värst mycket, men jag försov mig imorse så jag hann inte då, så slutade jag så sent idag. och jag var så jävla slut i kroppen efter gympa lektionen så jag lag mig på soffan direkt när jag kom hem. men nu kände jag inte för att ligga och dega i soffan, så då kämpade jag mig hit istället. vet inte om det blir stan imorgon istället för fredag för min del, så kanske johanna min babe vill följa med. för på fredag skulle det bli snöstorm så då pallade inte mamma.. en sak som jag blir riktigt irriterad på är att kläder på internet tar slut i lager så jävla fort! det är helt sjukt. men bara det finns i butiken så är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0