tisdag

idag har dagen endast bestått av chill! asså, har inte gjort ett skit idag typ. satt mig vid datorn direkt när jag kom hem sen har jag bara kollat efter kläder på internet och nördat hela tiden. totalt värdelöst haha, men nu skiter vi i det. Nyss så var jag iaf nere med sofia min syster i källaren och höll henne sällskap när hon sorterade hennes gamla kläder, det var ju inga balklänningar precis haha. nej men man hade ju inte precis snyggaste kläderna förr i tiden, inte om man jämför med nu iaf. nu ska jag ner och försöka komma på något att göra, kan inte sitta och dega hela dagen lixom.

Kommentarer
Postat av: My

Måste bara säga att du var snygg som fan. :)

2010-11-09 @ 20:38:24
URL: http://sick.blogg.se/
Postat av: RebeccaPersson

wieee simon, du är sååå duktig. :D

det är najjs med chilldagar!

2010-11-09 @ 21:56:13
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0