chill-fredag yes yes

Vaknade klockan 8, hade försvoit mig en aning, så jag hade 18 minuter på mig att göra mig i ordning innan bussen igick, men det hann jag men ingen frukost blev det.. Men käkade korvstroganoff i skolan, gick till och med 2 omgångar haha! Först med frida och några till sen så följde jag med maja till matan. Det gick att äta, fast jag sket i korven så det var bara att svälja riset och såsen helt och det funkade prima!  Fett nice skoldag var det! Alla lärare var försenade så jag och frida fick gå runt på hela skolan helt själva, var typ 15 pers i hela skolan haha! På lektionen så fick vi te och kakor! Och jag kunde egentligen inte äta kakor men jag försökte trycka i mig dom endå  Ellen och Julia som fyller år idag kom till våran lektion för deras tåg var inställda kom till våran lektion, trevligt trevligt! Jag och maja stannade 2,5 timmar längre i skolan och pluggade engelska för vi ligger en aning efter hehe, men riktigt duktiga var vi 

När jag kom hem så gick jag direkt upp på sandras rum så visade hon mig vad hon har köpt och ska köpa för kläder och prylar som hon ska ha med sig till Thailand, för hon ska nämligen till Thailand med hennes kompis i 6 veckor! Så lite avundsjuk är man ju

Sitter och funderar vafan jag ska göra idag, kommer förmodligen bli en slappdag idag bara för jag ska upp klockan 7 imorgon för att bege mig till Enköping för att hjälpa farfar flytta tillbaka hit till Söderfors.. Men som sagt, vad gör man inte för pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0