unbelievably awesome

Riktigt härlig kväll, det är det enda jag kan säga haha  Jag, fillan och linnéa drog ut till novilla och åkte bob (stavas det så?) eller det var jag som åkte bob rent sagt, snabbt ville jag åka så dom kom upp i 70-80 km/h och fy satan så roligt det var haha!  På kvällen så drog vi och hade vårat lilla roliga, sen hämtade vi upp jossa som kom med tåget så drog vi hem sen.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och funderar på att gå och lägga mig snart för imorgon så ska jag hjälpa syrran flytta in i sitt nya hus.


Kommentarer
Postat av: jossa

Det va snällt att ni kom och hämtade mig ;) och jag vill ju också åka bob haha <3

2011-02-25 @ 15:48:14
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0