awesome or what

Igår så sov följde my med mig hem efter skolan så somnade hon typ direkt så jag fick sitta vid datorn medans hon låg på mig säng och snarkade. Sen så gick vi till ica och köpte cola, cigg och popcorn så hade vi myskväll med massa chips, popcorn, cola och glass!  Vi kollade på Valentines Day med tanke på att det var alla hjärtans dag i förrigår så kände att det var rätt passade. Men vi kollade inte på hela, för vi var så jävla trötta.

På morgonen så åkte jag in tidigare till skolan för att hon inte skulle behöva åka själv på bussen.. Fy fan vad snäll jag är  Roligt roligt i skolan förutom att maja blev "lite" arg på mig hehe. När jag var påväg hem från bussen så kom mamma och mina syrror (kan man säga så?) så drog vi till stan. Blev fett sugen på att köpa lite nya saker till rummet men jag kunde hålla mig  Vi käkade på max på vägen hem och jäklar vad bra det kändes i kistan! När jag kom hem så åkte jag hem till sofia och hjälpte henne packa saker i kartonger för hon flyttar snart. Nu sitter jag och skriver med josefina och lysnnar på musik. Snart blir det väl chips och en bra film, mums!

that was my outfit for today



Kommentarer
Postat av: johanna

helt klart för snygg babY ;)

2011-02-18 @ 16:32:28
URL: http://lillajohanna.blogg.se/
Postat av: Emilia

en liten fråga bara,är du homosexuell :)?

snygga killar brukar oftast vara det (snygga på så sätt att dom bryr sig väldigt mycket om sitt utseende,vilket jag gillar)

tack för svar :)

2011-02-18 @ 23:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0