thousand pieces

chill idag i skolan, hoppade på första bussen hem till söderfors sen såg jag att josefin och johanna stog och väntade på andra bussen så då hoppade jag av bussen igen och tog samma buss som dom, så massa roligt snack blev det på bussen  

smidig som man är så skulle man ställa en skål med juice och 2 glas på kanten vid trappan så var jag törstig så jag tog upp juicen och pang sa det så blev det 1000 bitar av glasen  så det enda jag har gjort sen jag kom hem är att plocka glasbitar.. men nu är det äntligen uppplockat så nu är det dags för mackor och tjocka framför tvn!


Kommentarer
Postat av: RebeccaPersson

men simon, sällan du ska göra något sånt, ;)) <3

2011-01-24 @ 22:18:34
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: Ebba

allt glas spricker ju hos dig :O min kamera ooockså. haha :D <3

2011-01-24 @ 22:48:04
URL: http://ebbaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0