men det var ju nice

Nu har jag varit borta hela dagen. Jag gick hem till frida med fillan och maja så låg vi i sängen och mös och busade lite grann.  Sen så gick jag till johanna som var vid aspen, så drog vi och köpte lite grejor så nu är man 500kr fattigare. Efter det så gick vi hem och åt hos hennes mormor och morfar, helene kom senare och hämtade oss så fick vi sitta och kolla på när hon red på Tirk, fy satan vad kallt det var! Men nu är jag hemma i Untra i värmen, sitter i sängen och ska snart gå och lägga mig.  Imorgon blir det upp tidigt och kika igenom om johanna har någon t-shirt eller tröja som jag skulle kunna ha på mig för glömde att ta med allt jag skulle ha med mig för jag försov mig imorse men jag får åka och hämta det imorgon efter skolan.  Nu ska jag gå och tvätta ansiktet och sen hoppa ner i en tom säng utan johanna, för hon åker till Frankrike klockan 4 inatt med sin franska klass så hon sov kvar i Tierp. Dags att låta drömmarna flyga runt i skallen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0